Daca aveti un numar mare sau un numar mai mic de personal va putem ajuta pentru a va organiza activitatea din departamentul HR.

  • Gestionam introducerea contractelor individuale de munca in programul Revisal cat si modificarile aparute ulterior(incetare ,suspendare);
  • Contractului colectiv de munca;
  • Regulamentului de ordine interioara ,a contractului de munca;
  • Fiselor de post (actualizarea acestora);
  • Actelor aditionale ,a documentelor pentru cercetarea disciplinara,inregistrarea in registru Revisal de evidenta al salariatilor;
  • Colectarea si administrarea datelor privind angajatii;
  • Intretinerea bazei de date a angajatilor,a structurilor organizatorice,si a nomenclatoarelor de functii;
  • Administrarea activitatilor de medicina muncii;
  • Pastrarea legaturii cu institutiile statului AJOFM si ITM;
  • Gestionarea dosarelor de pensionare si a dosarelor de concediu pentru cresterea si ingrijirea copilului;
  • Intocmirea documentelor necesare cercetarilor de disciplinare si a documentatiei specifice(convocator,decizie,comisie de cercetare).
administrare personal, bruda hr